پایان نامه کارشناسی مهندسی مواد

مشاوره و راهنمایی پایان نامه کارشناسی مهندسی مواد (از انتخاب موضوع تا دفاع)

همانطور که می دانید مقطع کارشناسی مهندسی مواد دوره ای است که دانشجو بطور کلی با مفاهیم مواد ، خواص آنها و کاربردها در صنعت آشنا می شود . با توجه به حجم عظیم اطلاعات و شاخه های رشته مهندسی مواد بعنوان رشته مادر مهندسی ، دانشجو جهت انتخاب موضوع پایان نامه با دشواری جدی روبرو بوده و اکثر دانشجویان دچار این سردرگمی می شوند .

به دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل بخصوص در خارج از کشور دارند اکیداً توصیه می شود که در مقطع کارشناسی خود از زمان بهره برده و پایان نامه خود را مبنی بر یک تحقیق و پژوهش بروز بنا نهاده و حتی موفق به چاپ مقاله داخلی و خارجی ISI گردند . این موضوع در اخذ اپلای در مقطع ارشد یا دکتری بسیار حائز اهمیت بوده و دانشجویان بایستی آگاه باشند که تحقیقات مقطع کارشناسی آنها بسیار با ارزش تر از مقطع ارشد بنظر می رسد  . لذا توصیه ما به این عزیزان شروع یک پروژه علمی با ایده های جدید می باشد . کارشناسان ایران مواد با تجربه چندین ساله تحقیقات در زمینه های مختلف مهندسی مواد آماده هستند تا شما را در انتخاب موضوع ، ایده پردازی ، انجام آزمایشات و تحلیل آنها ، نتیجه گیری و ثبت مقاله یاری و مشاوره نمایند .

کارشناسان ما می توانند بهترین موضوع پژوهشی مطابق با شرایط شما را پیشنهاد کنند بنابراین در زمان و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد !

می توانید مشخصات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و پیشنهادات خود را خدمت محترم شما ارائه نمایند .

پایان نامه مهندسی مواد

ثبت سفارش مشاوره پژوهش و پایان نامه

تماس:

09010023313

021-91303340

021-88541097

ثبت سفارش تلگرامی
ثبت سفارش واتس اپ