پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی مواد

پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی مواد

مقطع کارشناسی ارشد در مهندسی مواد می توان گفت بر پایه تحقیق و پژوهش دانشجو بنا نهاده شده است و در این مقطع از دانشجویان انتظار می رود که در تولید علم سهیم باشند .

انتخاب موضوع مناسب را می توان مهم ترین دغدغه تحصیلی دانشجویان مقطع ارشد دانست که واحد های “سمینار “ ، “پروپوزال” و “پایان نامه”  را کاملاً تحت تاثیر قرار می دهد و بعبارتی مفهوم مدرک کارشناسی ارشد دانشجو می شود.thes arshad

دانشجویان در مقطع ارشد دو هدف را دنبال می کنند :

  • دانشجویانی که پس از اتمام دوره کارشناسی ارشد قصد ورود به بازار کار دارند.

این دسته از دانشجویان بایستی موضوع  پروژه پایان نامه خود را ترجیحاً صنعتی و کاربردی انتخاب نمایند . ما شما را در این امر یاری می کنیم!

  • دانشجویانی که پس از اتمام دوره کارشناسی ارشد قصد ادامه تحصیل دارند.

این دسته از دانشجویان بایستی موضوع پروژه پایان نامه خود را مبتنی بر یک پژوهش یکتا و منحصر بفرد و مباحث علمی بروز مورد پسند دانشگاه های اپلای کننده قرار دهند ، ما شما را در این امر یاری می کنیم!

پس از انتخاب موضوع ، دانشجو نیازمند مشاوره و تجربه خبرگان جهت ارائه صحیح ترین ، ارزان ترین و نزدیک ترین راه برای رسیدن به نتایج مورد نظر تحقیق است. ما شما را در این امر یاری می کنیم!

شما می توانید از تجربه کارشناسان ما با تجربه بیش از 500 پروژه تحقیقاتی استفاده کرده و بهترین راه را برای طی مسیر پروژه انتخاب نمائید.

تحلیل آزمون ها و عکس ها نیز از بخش های پرمسئله پروژه های تحقیقاتی است.

یک تحلیل صحیح از نتایج بدست آمده از تست ها و عکس های میکروسکپی خروجی صحیحی را از پروژه امکانپذیر می سازد . ما شما را در این امر یاری می کنیم!

استخراج نتیجه و ارائه راهکار ، استخراج مقاله ISI و تکنیک نگارش آن  ماحصل یک پروژه تحقیقاتی است که بایستی به بهترین نحو ممکن صورت گیرد . ما شما را در این امر یاری می کنیم!

دفاعیه از پروژه هنر دانشجوست که کل پروسه پروژه را با نهایت تسلط و فن بیان مطرح کند . ما شما را در این امر یاری می کنیم!

(( از انتخاب موضوع تا دفاعیه پایان نامه همراه شما هستیم ))

مشخصات خود را درج نمایید، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و پیشنهادات خود را خدمت محترم شما ارائه خواهند داد.

ثبت سفارش مشاوره پژوهش و پایان نامه

تماس:

09010023313

021-91303340

021-88541097

ثبت سفارش تلگرامی
ثبت سفارش واتس اپ